Pilegrimsvandring

Lørdag 12. september 2015                                                                                   går vi Pilegrimsleden fra Østvollen til Rosemaries kilde.                        En strekning på ca 14 km.                                                                                          Første rast blir etter ca 4 km ved Pilegrimsbua.

Åpen bu langs Pilegrimsstien i Rendalen.
Pilegrimsbua – åpen bu. Fint turmål sommer og vinter.
Rosemaries kilde

Sammen med Pilegrimsforum i Rendalen markerer vi at det er 15 år siden Pilegrimsleden gjennom Østerdalen ble gjenåpnet. Vi er også med på å gå for klimarettferdighet se Klimapilegrim.

Ta med klær, mat og drikke for en dagstur.                                               Oppmøte med Åkrestrømmen forretningssenter kl 09:00.               PÅMELDING innen 1. SEPTEMBER     –  fellesskyss – egenandel.       Kontaktpersoner: Kari J. Høye, mobil 996 17 733                               Toril Andreassen, mobil 915 18 732.

VELKOMMEN UT PÅ TUR  🙂         logo_large_green-300 Friluftslivet ås 2015. 1     Værforbehold.