Svømmekurs høsten 2016

Onsdag 19.oktober starter vi i barneidrettsgruppa opp med svømmekurs for barn fra 5år og oppover.

Kurset blir på onsdager, og instruktørene er Bryndis Ólafsdóttir og Vegard Mømb. (Kursoppstarten er satt til 19.oktober, med et lite forbehold om at bassenget er åpnet igjen. )

Sted: Bassenget i Øvre.

Pris: 200 kr pr barn. (Dette dekker bassengleie.)

Kurset vil bli delt inn i to grupper, der barneidrettsgruppa i samarbeid med Bryndis og Vegard setter opp kursgrupper ut fra antall påmeldte barn i de ulike aldersgruppene.

Gruppe 1 (med de minste) svømmer fra klokken 17:30-18:15. Gruppe 2 (med de eldste) svømmer fra klokken 18:30 til 19:15.

Dere vil få mer informasjon om dere har fått plass, og på hvilken gruppe ditt barn skal delta i etter påmeldingsfristen. Dersom kursene blir fulle, vil barn i målgruppa til barneidrettsgruppa bli prioritert: 5år – 4.klasse.

Påmelding sendes til Heidi Romenstad på tlf 95803604 innen fredag 07.oktober. Påmeldingen må inneholde navn, klasse og fødselsdato.

Alle barn som deltar må være medlem i Rendalen idrettslag, dette er p.g.a forsikring ved eventuelle skader. Dersom medlemskontingenten ikke er betalt, får dere ikke barnet delta på kurset.

Med vennlig hilsen Barneidrettsgruppa v/ Stefanie & Heidi