Alle «10 på topp» kasser er nå ute

Turgruppa har «10 på topp» hver sommer.                                                                I år står kassene  ute i perioden 15. juni – 17. september.

Utsikt østover Sølenmassivet -gjennom en flyvrakdel.
Utsikt østover Sølenmassivet -gjennom en flyvrakdel..

I kassa finner du klippekort, klippetang og ei bok vi gjerne vil at du  skriver litt i 🙂 Vi er glad for ris og ros, og forslag til nye turmål 🙂                                                                                                                                                                 Du kan også printe ut klippekortet herfra:         Klippekort 2014

Ønsker du andre turforslag i Rendalen?     se  www.UT.no   søk på Rendalen og mange forslag kommer opp 😉                                                          Se også    www.turistforeningen.no/nord-osterdal

Besøker du minimum 5 av turmålene, og sender oss klippekortet, får du en fin diplom og er med i trekningen på fjellrev- og minifjellrevpremie.   I tillegg får barna «Barnas turmedalje» (0-14 år).

Veibeskrivelse finnes under hvert turmål her på nettsida vår.   Finner du ikke turmålet ved å bla nedover, se i «nyhetsarkivet» til venstre på framsida.   Alle turer er på eget ansvar  –  HUSK kart og kompass!

Fellesturer som blir annonsert nærmere:                                                              2. aug går vi Kjølvollen – Haugsetvollen med guide.                                    30. aug går vi på Flytoppen med guide fra N-Ø fly og militærhistorisk forening.                                                                                                                                   13. sept  tar vi kassa ned fra brannvakthytta på Gråhøgda, sammen med Engerdal og Trysil Turlag DNT.

Turgruppa ønsker deg en riktig fin tursommer i Rendalen.

Kortene sendes en av oss: Kari J. Høye, 2485 Rendalen.   Berit B. Brænd, 2485 Rendalen.    Melkior Kværnes, 2485 Rendalen.  Hans Bergset, 2485 Rendalen.   Betty H. Midtskogen, 2485 Rendalen.