SVØMMEKURS PÅ RENHEIM VINTEREN 2017

Onsdag 18.januar fortsetter barneidrettsgruppa med et nytt svømmekurs for barn for barn fra 5år (født i 2011) og opp til og med 3.klasse. Sted: Bassenget i Øvre.

Svømmekurset blir på onsdager, og instruktørene er Bryndis Ólafsdóttir og Vegard Mømb.

Kurset vil bli delt inn i to grupper:
Gruppe 1: 5år – 1.klasse, svømmer fra klokken 17:30-18:15.
Gruppe 2: 2.-3.klasse, svømmer fra klokken 18:15 til 19:00.

For å ikke kollidere med skirennene på Elvål, blir det svømming på de onsdagene det ikke er satt opp skirenn. Dato for svømmekurs blir da: 18.januar, 01.februar, 15.februar, 8.mars, 15.mars, 22.mars, 29.mars og 5.april. (Med forbehold om datoendringer i samsvar med skirenn.)

Pris: 200 kr pr barn. (Dette dekker bassengleie.)

Påmelding sendes til Heidi Romenstad på tlf 95803604 innen fredag 13.januar. Påmeldingen må inneholde navn, klasse og fødselsdato. Pga sikkerhet i vannet, må vi sette en antallsgrense, så her blir det førstemann til mølla i forhold til plasser. Kursavgiften betales fortløpende etter at dere får bekreftelse om plass, og må være betalt for å få delta på kurset.

VIKTIG: Alle barn som deltar må være medlem i Rendalen idrettslag, dette er p.g.a forsikring ved eventuelle skader. Dersom medlemskontingenten ikke er betalt, får dere ikke barnet delta på kurset.

Dere er hjertelig velkommen til å bli med på svømmekurset, uavhengig av om dere var med på kurset som gikk høsten 2016!

Med vennlig hilsen svømmeinstruktørene & Barneidrettsgruppa Bryndis, Vegard, Stefanie & Heidi